Σελίδες

29 Απρ 2013

Review for Bioten cleansing wipes..

  Η αλήθεια ειναι οτι συνήθως ξεβάφομαι με γαλάκτωμα και ύστερα με lotion. Υπάρχουν ομως κάποια βράδια που νομίζω οτι ειμαι ικανή να κοιμηθώ χωρις καν να αφαιρέσω το μακιγιάζ απο πάνω μου. Προκειμένου να μην μου συμβεί κατι τετοιο,έχω πάντα στο κομοδινάκι δίπλα μου υγρά μαντηλάκια (για τέτοιες ώρες ανάγκης)!!! 
  Πιστεύω με νιώθετε,ειδικά μετα απο ένα ξενύχτι ή μια δύσκολη μέρα...



  Αυτά τα μαντηλάκια που βλέπετε εδω με εξέπληξαν ευχάριστα για πολλούς λόγους. Πρώτο και σημαντικότερο όλων, δεν τσούζουν καθόλου μα καθόλου τα μάτια μου,δεν δακρύζουν αντιθέτως το μόνο που συμβαίνει ειναι να καθαρίζουν τέλεια..
  Δεύτερον ειναι πολύ υγρά με αποτέλεσμα να κάνουν πολυ καλή δουλειά,εφόσον ενα φτάνει για να καθαρίσω ολο μου το πρόσωπο και μεχρι το τέλος,μένει υγρό!!
  Τρίτον,έχει πολύ ωραίο άρωμα
  Τέλος,δεν νιώθω το πρόσωπο μου να με τραβάει καθόλου μετά τον καθαρισμό,πράγμα που μου συμβαίνει με αλλα μαντηλάκια...

  Για μένα αυτα τα μαντηλάκια ειναι σωτήρια για τις δύσκολες ώρες που με " λιγουρεύει" η ιδέα του να κοιμηθώ βαμμένη,αλλα επειδή αυτο δεν υπάρχει περίπτωση να μου συμβεί,τα προτιμώ, τα απολαμβάνω και χαίρομαι να τα μυρίζω!!!! 

                  Τα λέμε στο επόμενο Review...
                              Φιλιά πολλα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου