Σελίδες

27 Απρ 2013

Review Toleriane teint Foundation from La roche posay ...

  Ένα make up σε υγρή μορφή αρκετά καλυπτικό σε τρεις αποχρώσεις 10(ivory) ,11(light beige) και 13 (sandy beige), απο το πιο ανοιχτό στο πιο σκούρο.



Τα make up της La Roche Posay, με καλύπτουν απο τοτε που πήγαινα γυμνάσιο,ήμουν πάντα πολύ ευχαριστημένη και ακολουθούσα το συγκεκριμένο προϊόν σε κάθε του αλλαγή και αναβάθμιση.Είμαι σχεδόν 100 % ευχαριστημένη,μόνο που αυτή τη φορά έχω αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα σχετικά με το καινούργιο αυτο foundation.Υπάρχει σε 3 αποχρώσεις, εκ των οποίων δεν μπορώ να βρω την ιδανική για εμένα.Καθώς τα νούμερα που  ειναι πιο κοντά στο χρώμα μου το 11 και το 13,το ενα μου ειναι λίγο άσπρο(καθότι αρκετά μελαχρινή) και το αλλο μου ειναι λιγο σκούρο..Παρόλα αυτα το εξισορροπώ με λίγη πούδρα και έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα

Η κάλυψη που μου παρέχει με ικανοποιεί πλήρως,όπως επίσης και η διάρκεια του.Δεν κάνει το δέρμα μου να γυαλίζει και απλώνεται πολύ εύκολα.Συγκεκριμένα,νομίζω οτι η εφαρμογή του με πινέλο ή σφουγγαράκι ειναι πολύ καλύτερη απ οτι με τα δάχτυλα..

Νομίζω οτι δύσκολα θα έβγαζα αυτο το make up απο τη συλλογή μου,μιας και το χρησιμοποιώ σχεδον κάθε μέρα και ειμαι πολύ ευχαριστημένη...

Εσεις το έχετε δοκιμάσει?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου