Σελίδες

4 Νοε 2013

Love seventeen, what about you??

Γεια σας κορίτσια μου,τι κάνετε;
Σήμερα ήταν μια μέρα λίγο τρελούτσικη για μένα αλλα παρόλα αυτα επιβίωσα και μέσα σε  όλα πήγα και για καφέ βεβαίως βεβαίως!!Αυτό που μου έμεινε απο τη σημερινή μέρα ειναι το τέλειο κραγιόν που φορούσα και που χρειάστηκε να το ανανεώσω μόνο κανα δυο φορές!!! Ο λόγος για το MATTE LIPSTICK 09 απο την SEVENTEEN.


Είναι σε ασημί θηκούλα( πολυ chicάτη) όπως βλέπετε, έχει  δείκτη προστασίας SPF 15 και το χρώμα του σκουροκόκκινο προς καφέ,ιδανικό για αυτη την εποχή. Έχω βάλει σιγά σιγά τα σκούρα κραγιόν στη καθημερινότητα μου μιας και ο καιρός άλλαξε. (Βέβαια τα πρωινά,τα ροζάκια και τα πορτοκαλί δίνουν και παίρνουν, διότι δεν είμαι διατεθειμένη να τα βγάλω έτσι απλά από τη ζωή μου).


Να το και το χρωματάκι για του λόγου το αληθές! Πολύ ωραία απόχρωση και αρκετά σταθερό κραγιόν.Θεωρώ οτι καλύτερα η τοποθέτηση του να γίνεται κατευθείαν και όχι με πινέλο γιατί δύσκολα βγαίνει το χρώμα απο το πινέλο στα χείλη. Θετικό του όπως είπαμε και πιο πάνω, η προστασία απο τον ήλιο, που όπως ξέρουμε ειναι απαραίτητη και κατά τους χειμερινούς μήνες. Τέλος, θέλω να προσθέσω ότι ύστερα απο κάποια ώρα το νιώθω λίγο βαρύ και αυτό ειναι κάτι που δεν μου αρέσει. Παρόλα αυτα το προσπερνώ και συνεχίζω να το έχω στη λίστα των προτιμήσεων μου!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο απο τη συγκεκριμένη σειρά;
Θα ήθελα πολύ να διαβάσω και την άποψη σας... 
Περιμένω...
Φιλιά πολλά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου