Σελίδες

9 Απρ 2013

About me..

  Γειά σας είμαι η Κωνσταντίνα,είμαι 24 χρονών και λατρεύω οτιδήποτε έχει να κάνει με τη γυναίκα.Ασχολούμαι με το μακιγιάζ απο αρκετά μικρή,αν θυμάμαι καλά απο το γυμνάσιο,(οπότε οπως καταλαβαίνετε έχω δοκιμάσει του κόσμου τα προιόντα)αλλες φορές με σωστό τρόπο και αλλες με οχι τοσο σωστό..
  Αποφάσισα να δημιούργησω το συγκεκριμένο blog ύστερα  απο επιθυμία φίλης μου,η οποία  οπως χαρακτηριστικά λέει : Αφου το χεις γιατί δεν φτιάχνεις και εσυ ενα blog να πεις τη γνώμη σου?? 
Και να μαι...Ήρθα για να ανταλλάξουμε απόψεις,να πουμε τα νέα μας  και να συζητήσουμε οτι αλλο εσεις θέλετε ειτε για μακιγιάζ,νύχια,τάσεις της  μόδας,κολπάκια ομορφιάς και οτιδήποτε άλλο μπορεί να σας απασχολεί...
  Μέσω του blog μου δεν υπάρχει πρόθεση διαφήμισης,να ξέρετε οτι απλά θα λεω τη γνώμη μου για οτι αγοράζω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου