Σελίδες

13 Απρ 2013

The beggining... SOS


   Το σημαντικότερο όλων πριν πούμε οτιδήποτε ειναι ο καθαρισμός. Απαραίτητος, αναγκαίος, υποχρεωτικός, κοινώς ΔΕΝ ΒΑΡΙΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ το πρόσωπο μας.Πριν το καθαρίσουμε ομως,πλένουμε πολυ καλά τα χέρια μας(γιατι οτι μικρόβιο εχουμε,θα μεταφερθεί αυτόματα στο πρόσωπο μας). Στο συγκεκριμένο post θα αναφερθώ σε δυο προιόντα της Nivea.

nivea visage-Γαλάκτωμα
καθαρισμού


Γαλάκτωμα καθαρισμού,πολύ ωραίο και δροσερό άρωμα.ιδανικό για κανονικές και μικτές επιδερμίδες. Η υφή του γαλακτώματος ρευστή αρκετά ,ωστε να απλωθεί εύκολα και να καλύψει την επιφάνεια του προσώπου.
( Εγώ προσωπικά απλώνω το γαλάκτωμα με κυκλικές κινήσεις και ύστερα το αφαιρώ με βαμβάκι). Με λίγες κινήσεις έχω ουσιαστικά ξεμπερδέψει. Αφήνει το δέρμα πολύ πολύ απαλό και φρέσκο, τον τελευταίο καιρό αποτελεί το βασικό προιόν   ντεμακιγιάζ μου.



nivea-ντεμακιγιάζ ματιών



Όσον αφορά τα μάτια,έχω χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο προιόν αρκετές φορές. Το θετικό του ειναι οτι δεν τσούζουν καθόλου μα καθόλου και αφαιρεί τη μάσκαρα,ακόμα και την αδιάβροχη. (Πάντα καθαρίζω τα μάτια απο μέσα προς τα έξω και οχι το αντίθετο γιατι τα μικρόβια μεταφέρονται πολύ πιο εύκολα αν καθαρίζω τα μάτια μου με την αντίστροφη κίνηση). Το μόνο που δεν μου αρέσει στο συγκεκριμένο προιόν ειναι οτι πρεπει να περάσω πολλες φορές τη 
περιοχή των ματιών για να καθαρίσει εντελώς,πράγμα που με κουράζει (κυριώς το βράδυ).


   Βεβαίως πάντα μετά απο το ντεμακιγιάζ ξεπλένω το πρόσωπο μου με νερό,βάζω lotion και ενυδατική...κατι στο οποίο θα αναφερθώ σε επόμενο post... 


                                                             
  Ελπίζω να σας άρεσε,
       Φιλιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου