Σελίδες

18 Απρ 2013

Aqua vita from Apivita

Ήρθε η ώρα να αναφερθώ σε ένα πολύ ωραίο προϊόν και αυτο είναι η ενυδατική της Apivita..

  Μια κρέμα 24ωρης ενυδάτωσης που με βοηθά πολύ,ρυθμίζοντας την λιπαρότητα μου.Η συγκεκριμένη ειναι για λιπαρές-μικτές επιδερμίδες αλλα υπάρχουν ακομα δυο, για κανονικές-ξηρές καθώς επίσης και για πολύ ξηρές επιδερμίδες.Σύμφωνα με πολυ έγκυρες πληροφορίες η κρέμα για πολύ ξηρές επιδερμίδες ειναι ιδιαιτέρως αποτελεσματική..
  Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση απο τη πρώτη στιγμή που την εφάρμοσα ήταν το πόσο ξεκούραστο ένιωθα το πρόσωπο μου και πιστέψτε με (έχω εφαρμόσει πολλες κρέμες γιατι ταλαιπωρούμαι απο λιπαρότητα και σπυράκια κατα καιρούς,οπότε δεν μπορώ να βρω εύκολα κάποια που να μου αρέσει και να μου κάνει και δουλειά ταυτόχρονα.!).
  Απορροφάται σχεδόν αμέσως και αφήνει μια πολύ ελαφριά αλλα ευχάριστη μυρωδιά στο πρόσωπο που μου φτιάχνει τη διάθεση..
   

Η Apivita σε όλα τα προϊόντα Aqua Vita  έχει αντικαταστήσει το νερό με πράσινο τσάι για να ενισχύσει την αντιοξειδωτική προστασία της επιδερμίδας. Η αλήθεια είναι οτι για το διάστημα που την χρησιμοποίησα είδα πολλές διαφορές στο πρόσωπο μου(προς το καλύτερο). Θεωρώ οτι είναι μια πολύ καλή επιλογή...

Ελπίζω να σας κάλυψα κορίτσια μου,για τυχόν ερωτήσεις ,
μην διστάσετε...!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου