Σελίδες

16 Απρ 2013

Sun protection compact foundation by shiseido..!!!

  Γεια σας κορίτσια...

 Σήμερα σειρά έχει μια πολύ αγαπημένη πούδρα που απέκτησα πριν λίγο καιρό....και αυτη δεν είναι άλλη από την Sun protection compact της Shiseido...









  Όπως βλέπετε είναι σε μια πολύ χαριτωμένη τιρκουάζ συσκευασία...Αρχικά,μου άρεσε λόγω χρώματος.,στη συνέχεια μου άρεσε λόγω ποιότητας...το ξέρω λειτούργησα λιγο ανάποδα αλλα never mind!
  Οι ιδιότητες της πολλές,καταρχάς παρέχει αντιηλιακή προστασία (πράγμα πολύ σημαντικό οχι μονο για το καλοκαίρι αλλα και για το χειμώνα), καθώς ο ήλιος ειναι βλαβερός και πρέπει πάντα να προστατευόμαστε..

  Δεύτερον,ειναι ιδανική για λιπαρό δέρμα, αφού απορροφά την λιπαρότητα και το πρόσωπο δεν γυαλίζει καθόλου.Είναι αρκετά καλυπτική και με  λίγη ποσότητα εισαι καλυμένη...Το μόνο αρνητικό ειναι οτι αν καποια δεν προσέξει και της ξεφύγει λίγη παραπάνω ποσότητα,τοτε θα φαίνεται σαν αυτό που λέμε "παστωμένη"..γιαυτο λοιπόν προσοχή στη ποσότητα που βάζουμε..

  Εγώ την εφαρμόζω ή με το σφουγγαράκι που εμπεριέχει η συσκευασία ή με ενα πινέλο αποκλειστικά και μόνο για πούδρες..αν νιώσω οτι έχω βάλει μεγάλη ποσότητα,προκειμένου να μην ξεβαφτώ,περνάω ταμποναριστά το πρόσωπο μου με ενα ελαφρώς βρεγμένο σφουγγαράκι..
  Θέλω επίσης να σημειώσω οτι οταν ιδρώνουμε(κατι το οποίο ειναι πιο εμφανές στα λιπαρά πρόσωπα),η πουδρίτσα αυτή δεν μας προδίδει για κανένα λόγο,καθώς δεν φαίνεται  τίποτα!!! Ακόμα και οταν παω να ξεβαφτώ και ρίχνω νερό στο πρόσωπο μου,αυτη ειναι ακόμα εκει..αγέροχη!!!
  Τέλος,μην ξεχνάμε και το πόσο πρακτική ειναι..το σφουγγαράκι μεσα στη πούδρα,η πούδρα μέσα στη τσάντα ή ακομα και στο μικρό τσαντάκι και.. έτοιμες για βόλτα!!!

ΥΓ. Η τιμή της μπορεί να θεωρηθεί λίγο τσιμπημένη αλλα αξίζει τα λεφτά της. Εγώ την πήρα στη προσφορά που είχε βάλει η εταιρία 1+1προιόν δώρο πριν λίγο καιρό,αλλα το μόνο σίγουρο ειναι οτι θα την πάρω ξανά..ή θα κοιτάξω για τις προσφορές που γίνονται κατά καιρούς..Σας συμβουλεύω να κάνετε το ίδιο!!!

 Αυτά για σήμερα,ελπίζω να μην σας κούρασα ιδιαίτερα αλλα είχα πολλά να πω...
                                         Φιλιά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου