Σελίδες

9 Μαΐ 2013

Sun protection from Apivita..

  Αντηλιακή κρέμα προσώπου με χρώμα SPF 30 και γαλάκτωμα σώματος με SPF 30..Τρομερό πακετάκι,το παρέλαβα πριν λίγες μέρες για να ειμαι εφοδιασμένη για τα μπάνια μου και οχι μονο...



Τα τελευταία χρόνια λόγω των σημαδιών μου απο την  ακμή,στη παραλία φοράω αντηλιακό με χρώμα..Ειναι ελαφρώς καλυπτικό και εγω προσωπικά νιώθω περισσοτερη σιγουρια να κυκλοφορήσω μ αυτό,παρά με ενα εντελώς άχρωμο...(Το άχρωμο το προτιμώ σαν βάση make up,για να ειμαι ειλικρινής).
Η υφή του ουτε λεπτόρρευστη αλλα ουτε πολυ συμπαγής,η ιδανική για να απλωθεί και να απορροφηθεί εύκολα...


Η μυρωδιά θαλάσσιας λεβάντας και πρόπολης πολύ ωραία και μεθυστική,σε ταξιδεύει μονο σε μέρη καλοκαιρινά.. 
Όπως βλέπετε την πήρα σε προσφορά με το γαλάκτωμα σώματος απο ηλεκτρονικό φαρμακείο και η χρέωση ηταν γυρω στα 15 ευρω (μην σας μπερδεύει το 24)..

Εσεις εφοδιαστήκατε με τα αντηλιακά σας ή ειναι ακομα νωρίς???


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου