Σελίδες

25 Ιουν 2013

Radiant natural fix make up!!

 


Δεν ξερω εσεις αλλα εγω δυσκολεύομαι τοσο πολυ να βρω το ιδανικό make up.Όποιο και αν εχω πάρει πάντα εχει χρειαστεί να το ρυθμίσω με μια πούδρα ή να το αναμείξω με κάποιο αλλο make up.Το συγκεκριμένο το αγόρασα πριν απο  περίπου ενα μήνα,ειναι το Νο 2. Υπάρχει αν δεν κάνω λάθος σε 6 αποχρώσεις. Εγω αν και έχω σκούρα επιδερμίδα προτίμησα το Νο 2 και οχι κάποιο άλλο μεγαλύτερο γιατι ήταν ισως αυτό που μου ταίριαζε καλύτερα (καθώς το 1,ηταν πολυ άσπρο με αποτέλεσμα να ειμαι σαν φάντασμα... και το 3 μου ρόζισε) οποτε η καλύτερη επιλογή για μένα ήταν  αυτο το νούμερο. Φυσικά οπως είπα και πιο πάνω,το ρυθμίζω με μια πούδρα και ειναι ok. 
Αυτο που με έκανε να το προτιμήσω ειναι η απίστευτη διάρκεια του. Ειναι σχετικά ελαφρύ προϊόν,οχι απο τα πιο ελαφριά,αλλα θα έλεγα οτι ύστερα απο καποια ώρα ξεχνας οτι το φοράς..
Επίσης,όπως μπορείτε να δείτε και απο τη συσκευασία του εχει SPF 15,αρα έχουμε και προστασία απο τον ήλιο..
Η τιμή του αν δεν κάνω λάθος γύρω στα 20 ευρω.Είναι αρκετά συμπαγες και με μια μικρή ποσότητα καλύπτεται αρκετή επιφάνεια στο πρόσωπο σας,οπότε κατα τη γνώμη μου ειναι απο τα προϊόντα που αξίζουν... 
το έχετε δοκιμάσει?? αν οχι περάστε μια βόλτα απο τα καταστήματα ομορφιάς να το δειτε και να μου πειτε την άποψη σας..


Φιλάκια πολλα..!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου