Σελίδες

14 Ιουλ 2013

Eye look from Erre due..!!!

Hello hello...
Τι μου κάνετε; πως περνάτε το καλοκαίρι σας; 
Ο λόγος που γράφω το άρθρο σήμερα ειναι οι πολυσυζητημένες mascara..Ποιά ειναι απόλυτα ικανοποιημένη απο τη mascara που χρησιμοποιεί; Ή ακόμα και αν υπάρχει κάποια που έχει βρει την αγαπημένη της,μετά απο πόσες δοκιμές την βρήκε; 
 Η αλήθεια ειναι οτι εγώ δεν έχω βρεί ακόμα την ιδανική και είμαι ακόμα στο ψάξιμο. Συνήθως είμαι ικανοποιημένη απο τον συνδυασμό δύο mascara,συνέχεια δοκιμάζω και η κάθε μια μου αρέσει για διαφορετικό λόγο. 

Έτσι και με αυτές τις δύο χαριτωμένες κίτρινες mascara που χτύπησαν την πόρτα μου μια μέρα. Η μια σε χρώμα μαύρο (01) και η άλλη σε μπλε (02). 
Πρώτο θετικό; Είναι αδιάβροχες ,πολύ βασικό για τώρα το καλοκαίρι ειδικά που θέλουμε να είμαστε περιποιημένες. Δεν μουντζουρώνεστε,αρκεί φυσικά να μην τρίψετε τα μάτια σας. 
Δεν κολλάει τις βλεφαρίδες,αντιθέτως της κάνει να φαίνονται εντυπωσιακές. Η ιδιότητα της ειναι οτι προσδίδει όγκο και όντως,το καταφέρνει. Αλλα και πάλι αν δεν είσαστε ικανοποιημένες μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε σε συνδυασμό με μια άλλη.Εγώ είμαι ευχαριστημένη απο το αποτέλεσμα της για να ειμαι ειλικρινής. 
Τέλος,η μπλε, το πόσο εντυπωσιακό ειναι ο χρώμα της,δεν μπορείτε να φανταστείτε,αρκεί μόνο να τη δοκιμάσετε και θα καταλάβετε. 

Σημείωση: Το βουρτσάκι είναι μακρύ, βολικό και πυκνό. Αφήνει την ιδανική ποσότητα στις βλεφαρίδες και δεν κομπιάζει.Οι βλεφαρίδες παραμένουν η καθεμια στη θέση της και δεν ενώνονται μεταξύ τους..Εγώ μέχρι στιγμής χρησιμοποιώ συχνά πυκνά τη μπλε για τους πρωινούς καφέδες μου....

Ελπίζω να κάλυψα τυχόν απορίες σας για τη συγκεκριμένη mascara, για οποιαδήποτε ερώτηση ή επιθυμία σας να δοκιμάσουμε κάποια άλλη είμαστε εδω... 
Φιλάκια πολλα... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου