Σελίδες

14 Αυγ 2013

Award-Libster blog

Γειά σας...τι κάνετε;
Ελπίζω να τα περνάτε όμορφα όπου και αν είστε,να κάνετε βουτιές,να απολαμβάνετε τον ήλιο και τη θάλασσα παρέα με τους πιο αγαπημένους σας...γιατι άλλωστε γιαυτό ειναι το καλοκαίρι..
 Ο λόγος που σας γράφω σήμερα ειναι το Liebster Blog Award  που μου το έδωσε η όμορφη Elli M. απο το πολυ χαριτωμένο blog της http://ellakibeauty.blogspot.gr/




Κανόνες
  1. Πρέπε να αναφέρεις αυτόν που σου χάρισε το βραβείο και να τον ευχαριστήσεις 
  2. Πρέπει να απαντήσεις στις ερωτήσεις που θα σου δωθούν
  3. Πρέπει να βραβεύσεις άλλα blog
  4. Πρέπει να ακολουθήσεις τα blog που βράβευσες
Οι απαντήσεις μου
  1. Αγαπημένο φαγητό..σπανακόπιτα μόνο απο τη μαμά μου και σουφλέ τυριών.
  2. Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους να είναι υποκριτές,τσιγγούνιδες  και συμφεροντολόγοι.
  3. Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα να ειναι δοτικοί,ευφυείς,να έχουν τη τάση να κάνουν τα δύσκολα-εύκολα,να είναι όσο μπορούν περισσότερο χαρούμενοι.
  4. Με ηρεμεί ένας καφές στη παραλία.
  5. Αγαπώ πολύ τους ανθρώπους που έχω επιλέξει να είναι στη ζωή μου,αυτούς που έχουν μπει με το έτσι θέλω και το blog μας
  6. Με νευριάζει όταν άλλα λέω και άλλα καταλαβαίνουν, καθώς επίσης και όταν με ειρωνεύονται.
  7. Δεν θα αποχωριζόμουν ποτέ το κραγιόν μου και συγκεκριμένα το φούξια κραγιόν μου.
  8. Όταν ήμουν μικρή χάζευα συστηματικά τον Γιάννη Πλούταρχο..Ξερω όλα του τα τραγούδια και μου αρέσει τόσο πολυ η φωνή του.
Και τώρα ήρθε η σειρά μου για τα βραβειάκια μου: 
Και φυσικά θα το δώσω και στην http://ellakibeauty.blogspot.gr/ , οχι επειδή μου το έδωσε πρώτη αλλά επειδή θεωρώ οτι το αξίζει..Μου αρέσει πολυ το blog και ο τρόπος που γράφει..

Υπάρχουν και άλλα blogs που διαβάζω και μου αρέσουν,αλλα δεν μπορώ να τα βραβεύσω και όλα...αυτά τα 5 είναι ενδεικτικά κάποια απο τα πολύ αγαπημένα..


Αυτά για σήμερα...φιλάκια πολλά...τα λέμε αύριο..!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου