Σελίδες

17 Αυγ 2013

Essie for fall 2013..


Τα νέα βερνίκια της essie για το φθινόπωρο του 2013,τα οποία θα είναι διαθέσιμα απο τον Σεπτέμβρη... τόσα ωραία χρώματα,δεν ξέρεις ποιο να πρωτοδιαλέξεις..Νομίζω οτι ειδικά 3 απο αυτά έχουν μπει ήδη στη λίστα μου.. 

  1. Vestedlnterest 051
  2. TwinSweaterSet 
  3. TheLacelsOn Fall 
  4. CashmereBathrobe 019
  5. ForTheTwillOflt 069
  6. AfterSchool 040

Πάντα θέλω τα νύχια μου να είναι περιποιημένα,ακόμα και αν δεν έχω κάνει κάποιο nail art, να ειναι καλοσχηματισμένα και ωραία βαμμένα. Δεν λέω οτι όλες οφείλουμε να βάφουμε τα νύχια μας ανελειπώς και να είμαστε στη πένα αλλα όπως και να το κάνουμε τα νύχια πρέπει πάντα να ειναι προσεγμένα. Θεωρώ για παράδειγμα οτι καλύτερα ειναι να τα ξεβάψω παρά να έχω ένα δυο μισοβαμμένα. 
Δεν ξέρω ποια η άποψη σας,ίσως να ειμαι και λίγο αυστηρή με τον εαυτό μου,δεν ξέρω..αλλα νομίζω τα νύχια (.. και τα μαλλιά) ειναι το ευαίσθητο σημείο μου.

Προς το παρόν αρνούμαι να βγάλω το καλοκαίρι απο πάνω μου και να σκεφτώ το φθινόπωρο-χειμώνα και γενικά τα κρύα που μας περιμένουν..όμως απο τη συλλογή της essie έχω ξεχωρίσει τα 1,2 και 6.. τα οποία αν με ρωτάτε εγώ και τώρα θα τα χρησιμοποιούσα...τι λέτε...έχετε ξεχωρίσει κάποιο??

Περιμένω απαντήσεις.... Φιλιά πολλά...


    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου