Σελίδες

11 Νοε 2013

Clinique anti-blemish make up..

Θυμάστε που πριν κανα δυο εβδομάδες περίπου σας είπα να τρέξετε να προλάβετε την προσφορά που είχε η Clinique για όλα της τα make up;
Ε εγώ έτρεξα( την τελευταία μέρα) και πήρα αυτό ..
 
Είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω το συγκεκριμένο και ειμαι ικανοποιημένη μπορώ να πω.Παλαιότερα ,ένα φεγγάρι είχα ξανα make up της συγκεκριμένης εταιρείας(δεν θυμάμαι ποιο ακριβώς) και θυμάμαι οτι δεν ήμουν και πολυ ενθουσιασμένη.
Η κοπέλα που με βοήθησε στα Hondos Center εξυπηρετικότατη, πολλές ερωτήσεις μέχρι να καταλήξει οτι το συγκεκριμένο είναι το κατάλληλο για μένα. Είναι για λιπαρές επιδερμίδες, με τάση να εμφανίζουν κάνα σπυράκι όταν έχουν πολλά κέφια.
Η αλήθεια είναι οτι εγώ ζήτησα το make up μου να έχει περισσότερη κάλυψη,παρά φυσικό αποτέλεσμα. Εν τέλει καταλήξαμε στο συγκεκριμένο, πολύ ενυδατικό και ελαφρύ. Ύστερα όμως απο κάποια ώρα (περίπου ένα τρίωρο)  γίνεται λίγο βαρύ και έχω μια mini επιθυμία να το αφαιρέσω.
Ξέχασα να πω οτι το απλώνω με τα δάχτυλα και οι κινήσεις μου είναι απο πάνω προς τα κάτω.Όπως κατηγορηματικά μου είπε η κοπέλα εκεί : " Ότι θέλουμε να προσφέρει ενυδάτωση το απλώνουμε απο κάτω προς τα πάνω, ενώ οτι θέλουμε να καλύψουμε απο πάνω προς τα κάτω."
Η τιμούλα του κανονικά ειναι γύρω στα 30 ευρώ, οπότε θα συμβούλευα να περιμένατε τις κατα καιρούς εκπτώσεις που γίνονται.
Αυτα..
Το έχετε δοκιμάσει, μήπως έχετε να προτείνετε κάποιο άλλο που να σας φαίνεται καλύτερο απο τη συγκεκριμένη εταιρεία;
 
Φιλιά πολλά!!!
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου