Σελίδες

1 Μαρ 2014

GLISSmaniak..

Καλό μήνα σε όλους και όλες...Ευχόμαστε ο υπόλοιπος μήνας να μην είναι όπως η σημερινή μέρα,οπού μόνο βροχές είδαμε! Το μόνο θετικό ήταν η παρέλαση καρναβαλιού που έδωσε μια διαφορετική νότα σε αυτή τη βροχερή μέρα..κατά τα αλλα, Άνοιξη δεν καταλάβαμε!
Α και μην ξεχάσω να βάλετε ολοι Μάρτη,γιατί μπορεί σήμερα ο ήλιος να μην έκαιγε,αλλα σίγουρα θα μας έρθει και θα καίει και πολυ!!
Και αφου μιλήσαμε και για τον καιρό,ας πάμε και στα καταναλωτικά μας! Λοιπόν, σήμερα θα σας μιλήσω για.. όχι ένα,ούτε δύο αλλα τρία προϊόντα απο την εταιρία Gliss.
Πρώτα θα σας παρουσιάσω το conditioner Total repair


Η αλήθεια ειναι οτι το πήρα κατα λάθος,νομίζοντας οτι ειναι το σαμπουάν,αλλα και πάλι χαμένο δεν πήγε. Conditioner λοιπόν, για ξηρά,ταλαιπωρημένα μαλλιά , κάνει τις τρίχες μου πιο λείες και δεν νιώθω αυτά τα σπασίματα που κάνουν κατά καιρούς. Το αφήνω γύρω στο 5λεπτο και ύστερα ξεβγάζω. Δεν μπορώ να πω οτι έχει κάτι το σούπερ ουάου, ένα απλό conditioner..
Ύστερα πάμε στη μάσκα,την οποία πάντα την αγοράζω και φροντίζω να την έχω στο ντουλαπάκι μου,έτσι ώστε να μην ξεμένω ποτέ...

Μάσκα 1 λεπτού!! Πόσο με ενθουσιάζει το γεγονός του οτι δεν χρειάζεται να περιμένω. Μια μάσκα με υγροποιημένη κερατίνη,ενάντια στο σπάσιμο της τρίχας,που μου έχει γίνει απαραίτητη. Νιώθω οτι θρέφει τις τρίχες σε βάθος,ξεμπλέκει τα μαλλιά μου στο πι και φι  και δεν τα βαραίνει καθόλου. Την χρησιμοποιώ δυο φορές την εβδομάδα και σας την προτείνω. 
Τέλος πάμε στο serum της ίδιας σειράς

Ultimate oil elixir serum,ανακινήστε καλά πριν τη χρήση, το εφαρμόζετε σε στεγνά ή βρεγμένα μαλλιά. Εγώ συνήθως ψεκάζω τα μαλλιά μου μετά το πιστολάκι,τα νιώθω πιο λεία και λαμπερά. Το συγκεκριμένο προϊόν δεν συνίσταται για μαλλιά με ντεκαπάζ. 
Αυτο που δεν έχω αναφέρει ακόμα και ισχύει για όλα τα παραπάνω ειναι το απίστευτο άρωμα που έχουν όλα τα προϊόντα. 
Σίγουρα θα έχετε δοκιμάσει κάποιο,σωστά? 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου