Σελίδες

7 Μαρ 2014

Kyana for all of us..

Πριν μέρες παραλάβαμε το παρακάτω δεματάκι..θυμάστε; 


Σήμερα θα σας μιλήσω για δύο απο αυτά,οπού τα χρησιμοποιώ ανελλιπώς και είμαι αρκετά ενθουσιασμένη μπορώ να πω. 

Το πρώτο είναι το Antifrizz Spray 

Ένα σπρέι που εφαρμόζω σε μαλλιά νωπά,στεγνωμένα μόνο με την πετσέτα. Εξειδικεύται στο να μην φριζάρουν(και μοιάζει το κεφάλι μου με δάσος),αλλα παράλληλα δίνει όγκο στη ρίζα τους.Περιέχει εκχυλίσματα μπαμπού και ρητίνες,βοηθά στο να έχουμε καλύτερο έλεγχο των μαλλιών μας και μειώνει τον χρόνο που χρειαζόμαστε για να τα στεγνώσουμε. Το μόνο αρνητικό που του βρίσκω είναι οτι μετά τη χρήση του νιώθω τα μαλλιά μου λιγο σκληρά και άγρια. 

Αυτή η αίσθηση ομως εξαφανίζεται όταν χρησιμοποιώ το εξής : 

Ορός μεταξιού serum, εμπλουτισμένο με απόσταγμα κίτρου και πρωτεΐνη μεταξιού διεισδύει στη τρίχα και την θρέφει,χαρίζει λάμψη και ζωντάνια. Βάζω δύο σταγόνες,πρώτα εφαρμόζω στις άκρες και ότι έχει περισσέψει πάει στις ρίζες. Κάνει τα μαλλιά μου σαφώς και πιο μαλακά και χαρίζει μια όμορφη και διακριτική μυρωδιά. Πολύ σημαντικό είναι το  γεγονός του οτι δεν μου τα λαδώνει,ουτε μου τα βαραίνει.

Αυτά όσον αφορά τα συγκεκριμένα δυο,για τα υπόλοιπα..σύντομα θα κάνουμε άλλο review..
Τα προϊόντα τα βρίσκεται στο site 

Φιλάκια πολλάαααα..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου