Σελίδες

2 Ιουν 2013

Lavera products review...

Γεια σας, μετα απο πολυ καιρό,ειμαι εδω και γράφω ξανά. Αρχικά θα πω οτι μου έλειψε το να σας γράφω αλλα δυστυχώς ήταν αδύνατο να ασχοληθώ με το blog. Ειμαι πολυ χαρούμενη λοιπον που επέστρεψα,θέλω να σας ευχηθώ καλό μήνα και καλό καλοκαίρι(αν και ο καιρός προς το παρόν δεν ειναι σύμμαχος μας). Σας χρωστάω ενα review εδω και καιρό... Να το λοιπον... ολο δικό σας...
  Δυο λογια μονο θα πω για οσες δεν ξέρουν τη συγκεκριμένη εταιρία,εχει  100% πιστοποιημένα φυσικά καλλυντικά με φυτικά συστατικά,βιολογικά εκχυλίσματα και βιολογικά έλαια.Ειναι δερματολογικά ελεγμένα  και εγκεκριμένα. Καθότι ειναι με φυτικά συστατικά ειναι απαλλαγμένα απο σιλικόνη,παραφίνες και ορυκτέλαια...Αρκετά σας κούρασα ομως με αυτά,πάμε να τα δούμε..



Πίλινγκ με άγριο τριαντάφυλλο για ξηρή επιδερμίδα.Περιέχει εκχύλισμα βιολογικού σταφυλιού,ροδάκινου και βερίκοκου.Η αλήθεια ειναι οτι μετα τη χρήση του αφήνει την επιδερμίδα πιο λαμπερή. Να σημειώσω οτι η μυρωδιά του ειναι πολυ διακριτική.

 
Αντηλιακό προϊόν για τα χείλη με SPF 10, αρκετά ενυδατικό,βέβαια δεν μπορείς να το βάλεις και να βγεις έξω με αυτο καθώς αφήνει τα χείλη αρκετά άσπρα. Η γνώμη μου ειναι να βάζετε λίγη ποσότητα στο κέντρο των χειλιών και να  απλώνεται το υπόλοιπο με το δάχτυλο σας,το αποτέλεσμα θα ειναι πολυ καλό!!


Eye liner σε καφέ απόχρωση...Δεν ξέρω εσεις αλλα εγω λατρεύω τα eye liner με χρώμα...Το συγκεκριμένο, βγαίνει και σε μαύρο, έχει λεπτό πινέλακι και μπορει να χρησιμοποιηθεί και απο κάποια που δυσκολευεται να κανει τη γραμμή. Γενικα η γραμμη του eye liner ειναι θέμα για ολες μας και το μονο μυστικο που εχω εγω να σας πω,ειναι απλα να έχετε χρόνο οταν την κάνετε,γιατι αν την κάνουμε βιαστικά,τοτε παίζει και να μην μας βγει ποτε. Τέλος έχει  πολυ καλη διάρκεια και αντοχή.

 
Κρέμες ποδιών,ακόμα πιο χρήσιμες το καλοκαίρι που τα πόδια μας ταλαιπωρούνται απο την άμμο,τα παπούτσια και τις πέτρες στη θάλασσα.Πολύ δροσερή κρέμα και έχεις την αίσθηση οτι σε ξεκουράζει μετα απο κάθε τοποθέτηση, φυσικά δεν κάνει θαύματα, θέλει εντατική χρήση για να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
 
Αυτά για σήμερα...φιλιά πολλα!!!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου